coretarea erorilor cadastrale
ANUNŢ-TIP
privind organizarea consultării publice a proiectului de decizie
Primăria satului Răuţel, Făleşti iniţiază, începînd cu data de 14.06.2023, consultarea publică a proiectului de ordin cu privire la corectarea erorilor comise în procesul atribuirii în proprietate a terenurilor.
Scopul proiectului este înlăturarea erorilor comise în procesul atribuirii în proprietate a terenurilor.
Necesitatea elaborării şi adoptării proiectului de decizie este administrarea, gestionarea corectă şi eficientă a patrimoniului, inclusiv şi efectuarea rectificărilor şi a modificărilor corespunzătoare în înscrierile din Registrul bunurilor imobile.
Prevederile de bază ale proiectului este aprobarea listei terenurilor incluse în lucrările de corectare a erorilor conform anexei nr.1.
Prezenta decizie se remite către OCT Fălești în vederea modificării înscrisurilor în Registrul Bunurilor Imobile.
Controlul asupra executării deciziei se pune pe seama comisiei de specialitate pentru agricultură, protecția solului și amenajarea teritoriului..
Rezultatele scontate ca urmare a implementării deciziei supuse consultării publice sînt înregistrarea în Registrul bunurilor imobile (RBI) a informaţiei corecte privind deţinătorii de terenuri şi a suprafeţelor corecte.
Impactul estimat al proiectului de decizie este diminuarea neconcordanţelor şi corectarea erorilor.
Proiectul de decizie este în concordanță cu art. 14 al Legii nr. 436/2006 privind administraţia publică locală, legea nr. 1543/1998 cadastrului bunurilor imobile, în vedera corectării erorilor cadastrale comise, în temeiul Hotărîrii Guvernului nr. 437/2019 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de corectare a erorilor comise în procesul atribuirii în proprietate a terenurilor, conform Materialelor proiectului de organizare a teritoriului primăriei satului Răuțel, raionul Fălești, aprobate prin decizia Consiliului sătesc Răuțel nr. 13 din 08.09.1997
Prevederile corespondente ale legislaţiei comunitare, regulile interne de informare, consultare şi participare în procesul de elaborare şi adoptare a deciziilor consiliului sătesc Răuţel, aprobat prin decizia consiliului sătesc Răuţel Nr. 2/4 din 18.05.2018.
Recomandările pe marginea proiectului de decizie supus consultării publice pot fi expediate pînă pe data de 30.06.2023, pe adresa dnei, pe Bădărău Anastasia adresa electronică: primaria.rautel@gmail.com, la numărul de telefon 025954145.
Proiectul deciziei cu privire la corectarea erorilor comise în procesul atribuirii în proprietate a terenurilor şi nota informativă (după caz, studii analitice, acte de analiză a impactului de reglementare, alte materiale care au stat la baza elaborării proiectului de decizie etc.) sînt disponibile pe pagina web oficială primaria-rautel.md sau la sediul primăriei s.Răuțel.