Consultarea publică a proiectului de decizie

ANUNŢ
privind organizarea consultării publice a proiectului de decizie
Primăria satului Răuțel, Fălești inițiază, începând cu data de 01.10.2021 consultarea publică a proiectului de decizie Cu privire la serviciul public de salubrizare
Scopul proiectului consultarea populației cu privire la condițiile de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare.
Necesitatea elaborării şi adoptării proiectului de decizie este crearea condițiilor optimale și avantajoase pentru toate părțile: utilizatori, operatori și administrație publică
Prevederile de bază ale proiectului sunt:
- Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare a UAT Răuțel. (anexa nr.1)
- Se aprobă delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare către Î.M. ”SERVGARANT-Răuțel” în baza contractului de delegare a serviciului (anexa nr. 2)
- Se împuternicește Primarul s. Răuțel să semneze contractul de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare
- Se transmite, cu titlu gratuit, în gestiunea economică a Î.M. ”Servgarant Răuțel” următoarele bunuri proprietate publică a UAT Răuțel:
- Autospeciala IVECO DAILY 70C15H pentru colectarea deșeurilor nr de identificare ZCFC370A105126997, nr. de înmatriculare DZP 485
- Autospeciala IVECO DAILY 70C15H pentru colectarea deșeurilor nr de identificare ZCFC370A205127270, nr. de înmatriculare DZP 526
- Se instituie comisia de transmitere a bunurilor în următoarea componență:
Președintele Comisiei:
Tudor Istrati, primar,
Membrii comisiei:
Nicolae Cucer, administrator Î.M. ”Servgarant Răuțel”
Valentina Osoianu, contabil-șef
- Comisia de transmitere va asigura, în termen de 15 zile transmiterea bunurilor specificate în pct. 3.1. și 3.2. în gestiunea Î.M. ”Servgarant Răuțel” în conformitate cu prevederile HG nr. 901/2015 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de transmitere a bunurilor proprietate publică
- Primarul s. Răuțel Tudor Istrati și administratorul Î.M. ”Servgarant Răuțel”, Cucer Nicolae vor asigura înregistrarea la Agenția Servicii Publice a dreptului de gestiune economică
- Administratorul Î.M. ”Servgarant Răuțel”, Cucer Nicolae, va obține autorizația de mediu privind gestionarea deșeurilor
Rezultatele scontate ca urmare a implementării deciziei supuse consultării publice: aprobarea actelor normative care vor reglementa organizarea și funcționarea serviciului public de salubrizare
Impactul estimat al proiectului de decizie dezvoltarea durabilă și armonioasă a satului Răuțel
Proiectul de decizie este elaborat în conformitate cu art. 14 (2) al Legii nr. 436/2006 privind administraţia publică locală, art. 22 alin (1) din Legea nr. 272/2011 apelor, art. 8 din Legea nr. 303/2013 privind serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare, art. 9 și 10 al Legii nr. 121/2007 privind administrarea și deetatizarea proprietății publice, HG nr. 901/2015 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de transmitere a bunurilor proprietate publică, Planul strategic de gestionare a deșeurilor în s. Răuțel pentru anii 2020-2025, aprobat prin decizia Consiliului sătesc Răuțel nr. 7/12 din 09.12.2019
Recomandările pe marginea proiectului de decizie supus consultării publice pot fi expediate pînă pe data de 20.10.2021, pe adresa Primăriei s. Răuțel, rnul Fălești, pe adresa electronică: primaria.rautel@mail.ru, la numărul de telefon 025954238, responsabil Viorica Tcaciuc.
Proiectul deciziei Cu privire la serviciul public de salubrizare sânt disponibile la sediul Primăriei satului Răuțel situat pe adresa s. Răuțel, rnul Fălești.