Pagina se încarcă

Lasă o Propunere
Lasă o Întrebare
Raportează o Problemă
Tipul Problemei:
Despre Site

Proiectat si dezvoltat de @igorfrecautan & @danielpascari, acest web-site este o donație Primăriei Răuțel.

Scopul site-ului este informarea populației și simplificarea comunicării cu cetățenii. Folosind site-ul dat noi am dori ca cetățenii să poată participa la diferite sondaje de opinie create de instituțiile satului dar și primirea sugestiilor si ideilor de la cetățeni.

Termeni și Condiții

Navigarea pe acest site se echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos:

  • 1. Drepturile de proprietate intelectuală
    Conținutul site-ului: imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate, este integral proprietatea primăriei și a partenerilor (sponsorilor) săi și este apărat de Lege privind dreptul de autor și drepturile de proprietate intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul primăriei a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare. Primăria poate oferi utilizatorului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conținut al site-ului. Acest acord se aplică strict pentru conținutul/conținuturile definite, pe o perioadă stabilită în acord și doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor conținuturi, fără a putea utuliza alte conținuturi ale site-ului.

  • 2. Exonarea de răspundere
    Primăria nu garantează că site-ul, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de la primărie sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întîrzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, primăria fiind leberă de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea siteului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site. Informațiile incluse pe site au caracter informativ și sunt puse la dispoziție cu bună credință, din surse pe care primăria le consideră de încredere.

  • 3. Limita accesului la site
    Utilizatorii site-ului pot face comentarii și orice alte comunicări, pot să transmită sugestii, întrebări sau informații, dacă limbajul acestora este civilizat, iar conținutul comunicărilor nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu tulbură în nici un fel viața privată a altor persoane, nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală, nu conține viruși, nu servește unor companii de promovare care nu au legătură cu primăria, nu sunt e-mailuri în masă ori orice altă formă de spam. Persoanele care vor utiliza o adresă falsă de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicări în numele unei alte persoane fizice sau juridice ori în numele oricărei alte entități vor fi raportate organelor abilitate. Primăria nu își asumă responsabilitatea si nici nu va putea fi obligată la nici un fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicări.

  • 4. Prelucrarea datelor cu caracter personal
    Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele și prenumele, telefon, e-mail.
    Conform prevederilor Legii nr. 133 din 08.07.2011 privind protecția datelor cu caracter personal, primăria garantează o protecție maximă a datelor personale ale utilizatariolor împotriva distrugerii, modificării, blocării, copierii, răspîndirii, precum și asupra altor acțiuni ilicite de natură să aducă atingere drepturilor acestora. Scopul colectării acestor date este

  • 5. Cookie-uri
    Site-ul folosește cookie-uri proprii și cookie-uri instalate de terțe părți pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă pe site. Cookie-urile sunt fișiere de mici dimensiuni, descărcate în memoria unui calculator (sau altui echipament folosit pentru navigare online – telefon mobil, tabletă etc.), atunci cînd accesați site-ul nostru. Unele browsere vă oferă posibilitatea de a controla cookie-urile, in sensul dezactivării lor. Trebuie însă să țineți cont de faptul că dezactivarea cookie-urilor ar putea duce totodată la scăderea calității vizitelor dumneavoastra pe site-ul nostru.
Follow

CONCURS: prelungirea termenului

CONCURS: prelungirea termenului

Consiliul sătesc Răuțel, în calitate de fondator, anunță prelugirea termenului de depunere a dosarelor la concursul pentru ocuparea funcției de administrator al Întreprinderii Municipale ,,SERVAGARANT-RĂUȚEL”,.

Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs:

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs este 31.01.2025, ora 12:00.

Locul depunerii documentelor:

Documentele de participare la concurs pentru ocuparea funcției de administrator al Întreprinderii Municipale ,,SERVAGARANT-RĂUȚEL”, vor fi depuse la sediul Primăriei satului Răuțel, aflat pe adresa: str. Ștefan cel Mare și Sfânt, 143, s. Răuțel, Fălești sau prin poșta electronică la adresa primaria.rautel@apl.gov.md

Persoane de contact:

Secretarul comisiei de concurs, Viorica TCACIUC .
Nr. tel. 067389124;

Președintele comisiei de concurs, Tudor ISTRATI.

Dosarul poate fi depus la sediul Primăriei satului Răuțel în intervalul orelor 08:00 – 17:00, în zilele de luni – vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare (nelucrătoare), sau pe adresa electronică la orice oră până la data și ora indicată mai sus pentru termenul limită de depunere a documentelor.

 

ANUNȚ
pentru ocuparea funcției vacante de Administrator al Întreprinderii Municipale

Î.M. „SERVGARANT-RĂUȚEL”

17.12.2024 

 

În temeiul Legii nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală, a Hotărârii Guvernului nr.484/2019 pentru aprobarea unor acte normative privind punerea în aplicare a Legii nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală, a Statutului Î.M. ,,SERVAGARANT-RĂUȚEL” aprobat prin decizia Consiliului local Leova nr. 5/9 din 10.12.2024, a Regulamentului de  organizare și desfășurare concursului  pentru  funcția  de  administrator a Î.M. ,,SERVAGARANT-RĂUȚEL” aprobat prin anexa nr. 1, decizia  nr. 5./8 din 10.12.2024, 

Consiliul sătesc Răuțel, în calitate de fondator, anunță inițierea concursului pentru ocuparea funcției de administrator al Întreprinderii Municipale ,,SERVAGARANT-RĂUȚEL”.

Concursul se va desfășura în conformitate cu Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de administrator al Întreprinderii Municipale „SERVAGARANT-RĂUȚEL” (poate fi accesat la adresa web https://primaria-rautel.md/).

Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs:

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs este 03.01.2025, ora 12:00.

Locul depunerii documentelor:

Documentele de participare la concurs pentru ocuparea funcției de administrator al Întreprinderii Municipale ,,SERVAGARANT-RĂUȚEL”, vor fi depuse la sediul Primăriei satului Răuțel, aflat pe adresa: str. Ștefan cel Mare și Sfânt, 143, s. Răuțel, Fălești sau prin poșta electronică la adresa primaria.rautel@apl.gov.md

Persoane de contact:

Secretarul comisiei de concurs, Viorica TCACIUC .
Nr. tel. 067389124;

Președintele comisiei de concurs, Tudor ISTRATI.

Dosarul poate fi depus la sediul Primăriei satului Răuțel în intervalul orelor 08:00 – 17:00, în zilele de luni – vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare (nelucrătoare), sau pe adresa electronică la orice oră până la data și ora indicată mai sus pentru termenul limită de depunere a documentelor.

Atribuțiile funcției

Administratorul va îndeplini funcțiile prevăzute pentru acesta de legislația în vigoare și de statutul Întreprinderii Municipale ,,SERVAGARANT-RĂUȚEL” (poate fi accesat la adresa web https://primarialeova.md/ sau poate fi solicitat la secretarul/președintele Comisiei de concurs). Atribuțiile de bază:

  1. va reprezenta interesele întreprinderii în raport cu persoanele fizice și juridice, cu autoritățile publice, cu organele de drept;
  2. va asigura integritatea, valorificarea eficientă și dezvoltarea bunurilor întreprinderii și a bunurilor transmise în gestiune de fondator;
  3. va încheia contracte, va elibera procuri, va deschide conturi în bănci, va angaja personalul întreprinderii;
  4. va asigura executarea deciziilor Fondatorului și ale Consiliului de Administrație al întreprinderii;
  5. va prezenta trimestrial Consiliului de Administrație darea de seamă privind rezultatele activității întreprinderii;
  6. va prezenta Fondatorului și Consiliului de Administrație darea de seamă anuală cu privire la rezultatele activității economico-financiare a întreprinderii, cât și raportul comisiei de cenzori;
  7. va prezenta consiliului de administrație proiectul devizului de venituri și cheltuieli ale întreprinderii, proiectul statelor de personal pentru anul următor celui gestionar;
  8. va asigura respectarea principiului transparenței procedurilor de achiziție a bunurilor, a lucrărilor și a serviciilor destinate atât acoperirii necesităților, cât și asigurării bazei tehnico-materiale și formării programului de producție al întreprinderii;
  9. va exercita alte atribuții prevăzute de legislație, Statutul Întreprinderii, Regulamentele Întreprinderii sau deciziile Consiliului de Administrație.

Cerințe față de candidați:

Candidatul la postul de Administrator va întruni următoarele cerințe:

  1. cunoaște limba română (cunoașterea altor limbi este un avantaj);
  2. deține studii superioare sau echivalentul lor;
  3. a activat în funcții de conducere cel puțin 4 ani;
  4. posedă competențe manageriale de planificare strategică şi funcțională, de gestionare a resurselor financiare, umane, tehnice, materiale, etc;
  5. nu a împlinit vârsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
  6. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  7. nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
  8. nu este condamnată, prin hotărâre definitivă și irevocabilă a instanței de judecată, pentru infracțiuni de corupție, care cade sub incompatibilitățile și restricțiile prevăzute la art.16-21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii şi a intereselor personale.

Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:

  1. formularul de participare (modelul atașat la regulament);
  2. scrisoarea de motivare și viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Întreprinderii;
  3. curriculumul vitae (CV);
  4. copia buletinului de identitate;
  5. copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională şi/sau de specializare;
  6. documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
  7. certificatul medical formularul medical cu nr.086/e sau declarație pe proprie răspundere (în formă liberă) că este apt de muncă, în acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător;
  8. cazierul judiciar;
  9. copii de alte relevante documente la dorința candidatului.

 

Notă:

Copiile documentelor prezentate în dosarul de concurs se certifică de către candidat, pe propria răspundere, sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

Dosarul complet pentru înscrierea la concurs trebuie să parvină la sediul Primăriei până la data şi ora stabilită în informația despre concurs. Orice dosar incomplet sau depus după expirarea datei-limită nu va fi examinat.

Termen de contractare

Candidatul, selectat de către comisie, în baza concursului, va încheia Contractul  individual de muncă cu Fondatorul pentru o perioadă de până la 5 ani.

 

BIBLIOGRAFIE

Constituția Republicii Moldova;

Codul Civil al Republicii Moldova nr. 1107/2002;

Codul Fiscal al Republicii Moldova nr. 1163/1997;

Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003;

Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;

Legea nr. 121/2007 privind administrarea și dezetatizarea proprietății publice;

Legea nr. 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală;

Legea nr. 845/1992 cu privire la antreprenoriat și întreprinderi;

Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice;

Legea nr.105-XV din 13.03.2003, privind protecția consumatorilor;

Legea 436/2006 cu privire la administrația publică locală;

Legea 1402/2002 cu privire la serviciile publice de gospodărie comunală;

Hotărârea Guvernului nr.743/2002 cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară;

Hotărârea Guvernului nr. 484/2019 privind aprobarea unor acte normative
care asigură funcționarea Legii nr. 246/2017 cu privire la întreprinderile de stat și municipale.

https://www.primaria-rautel.md/noutati/organizare-concurs

Creat de: Primăria
16.12.2024
Top