Pagina se încarcă

Lasă o Propunere
Lasă o Întrebare
Raportează o Problemă
Tipul Problemei:
Despre Site

Proiectat si dezvoltat de @igorfrecautan & @danielpascari, acest web-site este o donație Primăriei Răuțel.

Scopul site-ului este informarea populației și simplificarea comunicării cu cetățenii. Folosind site-ul dat noi am dori ca cetățenii să poată participa la diferite sondaje de opinie create de instituțiile satului dar și primirea sugestiilor si ideilor de la cetățeni.

Termeni și Condiții

Navigarea pe acest site se echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos:

  • 1. Drepturile de proprietate intelectuală
    Conținutul site-ului: imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate, este integral proprietatea primăriei și a partenerilor (sponsorilor) săi și este apărat de Lege privind dreptul de autor și drepturile de proprietate intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul primăriei a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare. Primăria poate oferi utilizatorului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conținut al site-ului. Acest acord se aplică strict pentru conținutul/conținuturile definite, pe o perioadă stabilită în acord și doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor conținuturi, fără a putea utuliza alte conținuturi ale site-ului.

  • 2. Exonarea de răspundere
    Primăria nu garantează că site-ul, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de la primărie sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întîrzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, primăria fiind leberă de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea siteului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site. Informațiile incluse pe site au caracter informativ și sunt puse la dispoziție cu bună credință, din surse pe care primăria le consideră de încredere.

  • 3. Limita accesului la site
    Utilizatorii site-ului pot face comentarii și orice alte comunicări, pot să transmită sugestii, întrebări sau informații, dacă limbajul acestora este civilizat, iar conținutul comunicărilor nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu tulbură în nici un fel viața privată a altor persoane, nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală, nu conține viruși, nu servește unor companii de promovare care nu au legătură cu primăria, nu sunt e-mailuri în masă ori orice altă formă de spam. Persoanele care vor utiliza o adresă falsă de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicări în numele unei alte persoane fizice sau juridice ori în numele oricărei alte entități vor fi raportate organelor abilitate. Primăria nu își asumă responsabilitatea si nici nu va putea fi obligată la nici un fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicări.

  • 4. Prelucrarea datelor cu caracter personal
    Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele și prenumele, telefon, e-mail.
    Conform prevederilor Legii nr. 133 din 08.07.2011 privind protecția datelor cu caracter personal, primăria garantează o protecție maximă a datelor personale ale utilizatariolor împotriva distrugerii, modificării, blocării, copierii, răspîndirii, precum și asupra altor acțiuni ilicite de natură să aducă atingere drepturilor acestora. Scopul colectării acestor date este

  • 5. Cookie-uri
    Site-ul folosește cookie-uri proprii și cookie-uri instalate de terțe părți pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă pe site. Cookie-urile sunt fișiere de mici dimensiuni, descărcate în memoria unui calculator (sau altui echipament folosit pentru navigare online – telefon mobil, tabletă etc.), atunci cînd accesați site-ul nostru. Unele browsere vă oferă posibilitatea de a controla cookie-urile, in sensul dezactivării lor. Trebuie însă să țineți cont de faptul că dezactivarea cookie-urilor ar putea duce totodată la scăderea calității vizitelor dumneavoastra pe site-ul nostru.
Follow

concurs la funcția de contabil-șef

concurs la funcția de contabil-șef

ANUNȚ
pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de contabil-șef

20.01.2025 

 

În temeiul Legii nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public, a Hotărârii Guvernului nr. 201/2010 privind punerea în aplicare a prevederilor
Legii nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcționarului public, 

Primăria satului Răuțel anunță inițierea concursului pentru ocuparea funcției publice de execuție de contabil-șef.

Concursul se va desfășura în conformitate cu Regulament cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs (condițiile de aplicare la concurs pot fi accesate la adresa web https://primaria-rautel.md/).

Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs:

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs este 10.02.2025, ora 12:00.

Locul depunerii documentelor:

Documentele de participare la concurs, vor fi depuse la sediul Primăriei satului Răuțel, aflat pe adresa: str. Ștefan cel Mare și Sfânt, 143, s. Răuțel, Fălești sau prin poșta electronică la adresa primaria.rautel@apl.gov.md

Persoane de contact:

Secretarul comisiei de concurs, Viorica TCACIUC .
Nr. tel. 067389124;

Președintele comisiei de concurs, Tudor ISTRATI.

Dosarul poate fi depus la sediul Primăriei satului Răuțel în intervalul orelor 08:00 – 17:00, în zilele de luni – vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare (nelucrătoare), sau pe adresa electronică la orice oră până la data și ora indicată mai sus pentru termenul limită de depunere a documentelor.

Scopul funcţiei publice vacante, conform fișei postului

Managementul eficient în domeniul administrării finanțelor publice locale şi asistenţă primarului în realizarea scopului şi atribuţiilor administraţiei publice locale, asigurarea estimării veridice şi argumentate a cheltuielilor bugetului UAT Răuțel

Salariul de funcție

De la 7722 Lei (brut) spor lunar în valoare fixă, spor pentru performanța profesională, spor pentru consolidarea capacităților profesionale, spor lunar pentru gradul profesional, premiu anual

Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fișei postului:

1) Asigură organizarea eficientă a activităţii financiar-contabile a autorității  publice, urmărește respectarea principiilor contabile, ale evaluării şi inventarierii patrimoniului public;           

2) Supraveghează gestionarea mijloacelor financiare conform destinației în baza planurilor de finanţare şi elaborează calculele de deviz pentru bugetul local;

3) Asigură evidența contabilă a veniturilor şi cheltuielilor bugetare şi extrabugetare, tine la evidența modificările operate la buget;                             

4) Coordonează, controlează activitatea şi asigură instruirea persoanelor responsabile din cadrul contabilităţii, asigură controlul asupra corectitudinii documentelor contabile şi al caracterului legitim a operațiilor efectuate de către subalterni  în executarea de către aceasta a atribuţiilor conform legislaţiei;

Tip de angajare

Perioadă nedeterminată

Condiţiile de participare la concurs

  • deține cetățenia Republicii Moldova;
  • posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
  • este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sânt stabilite cerințe speciale de sănătate;
  • are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
  • în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  • nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
  • nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

Cerinţe specifice pentru participare la concurs

Studii: superioare  de  licență  în  domeniul contabilităţii,  financiar-bancar, economie;

Documente ce urmează a fi prezentate

Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici)
Copia buletinului de identitate

  • Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.
  • Copiile diplomelor de studii și, după caz, ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
  • Documente ce atestă experiența profesională sau Declarația pe propria răspundere
    Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 pot fi înlocuite cu declarația pe propria ră În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
  • Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
    Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie ră În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Bibliografia concursului

Constituția Republicii Moldova;

Acte normative în domeniul serviciului public:

Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcționarului  public;

Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului  public;

Legea nr.239/2008 privind transparența în procesul decizional;

Codul Administrativ al Republicii Moldova nr.116 din 19-07-2018;

Acte normative din domeniul administraţiei publice locale:

Legea nr.436/2006 privind  administraţia  publică  locală;

Legea nr.435/2006 privind  descentralizarea  administrativă;

Acte normative din domeniul de specialitate:

Legea contabilităţii şi raportării financiare Nr.287/2017

Legea contabilităţii nr.113/2007;

Codul Fiscal al Republicii Moldova;

Legea  nr.397/2003 privind   finanțele  publice  locale;

Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar”;

Hotărârea Guvernului nr. 1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;

Legea Bugetului de stat;

Acte legislative şi  normative  legate  de  achizițiile  publice;  

Creat de: Primăria
20.01.2025
Top