auditul activității financiare a Î.M. ”Servgarant-Răuțel”

ANUNŢ-TIP
privind organizarea consultării publice a proiectului de decizie
Primăria satului Răuţel, Făleşti iniţiază, începînd cu data de 15.11.2024, consultarea publică a proiectului de decizie cu privire la raportul de audit al activității Î.M. ”Servgarant-Răuțel”
Scopul proiectului este de a înregistra bunul imobil proprietate privată.
Necesitatea elaborării şi adoptării proiectului de decizie este administrarea, gestionarea corectă şi eficientă a întreprinderii.
Prevederile de bază ale proiectului sunt audierea raportului de audit și stabilirea măsurile de înlăturare a deficiențelor
Rezultatele scontate ca urmare a implementării deciziei supuse consultării publice eficientizarea activității întreprinderii
Impactul estimat al proiectului de decizie este prestarea serviciilor publice de calitate.
Proiectul de decizie este în concordanță cu art. 14 al Legii nr. 436/2006 privind administraţia publică locală, Legii nr. 246 /2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală, HG nr. 743/2002 cu privire la salarizarea angajaţilor din unităţile cu autonomie financiară.
Prevederile corespondente ale legislaţiei comunitare, regulile interne de informare, consultare şi participare în procesul de elaborare şi adoptare a deciziilor consiliului sătesc Răuţel, aprobat prin decizia consiliului sătesc Răuţel Nr.2/4 din 18.05.2018.
Recomandările pe marginea proiectului de decizie supus consultării publice pot fi expediate până pe data de 04.12.2024, la adresa electronică: primaria.rautel@apl.gov.md
Proiectul deciziei cu privire la raportul de audit al activității Î.M. ”Servgarant-Răuțel” şi nota informativă (după caz, studii analitice, acte de analiză a impactului de reglementare, alte materiale care au stat la baza elaborării proiectului de decizie etc.) sunt disponibile la sediul primăriei s.Răuțel.